duminică, 20 aprilie 2014

Drob de miel



                   Nu putem spune Paste fara sa ne gandim la drob. Anul acesta am vrut sa fac de una singura drobul si , zic eu, mi-a cam iesit. Voi ce ati gatit de Paste?






Timp de pregatire : 02:00 ore
Timp de gatire: 01: 00 ore
Numar portii: 2 tavi de cozonac de dimensiuni medii
Grad de dificultate: mediu

Ingrediente

  • 600 g carne tocata de curcan
  • 2-3 legaturi de ceapa verde
  • 2-3 legaturi de usturoi verde
  • 700 g organe de miel ( 1 inima, 1 plaman, 1 rinichi, 1 ficat) 
  • 1 kg ficat de pui ( poate fi si de curcan sau de porc)
  • 5-6 oua crude
  • sare si piper (dupa gust)
  • 6 oua fierte (optional)
Preparare
  1. Se fierb maruntaiele.
  2. Se taie rondele marunte ceapa verde si usturoiul verde.
  3. Dupa fierbere, maruntaiele se toaca.
  4. Intr-un bol se pun : carnea tocata de curcan, maruntaiele fierte, ouale crude, ceapa si usturoiul tocate, sarea si piperul dupa gust si se framanta bine, pana obtinem un amestec omogen.
  5. Acest pas este optional. Am fiert 3 oua, astfel incat sa incapa in toata tava, dar sa nu fie lipite unele de altele ( va orientati in functie de marimile tavii ). Puneti jumatate din compozitie in tava, asezati ouale, apoi inveliti ouale cu amestecul pana tava este aproape plina. Eu am acoperit-o cu folie de aluminiu, dar stiu ca retetea originala nu este aceasta, ci invelita in prapura. Acum depinde de obiceiurile, gusturile fiecaruia.  Daca nu doriti sa puneti oua, pur si simplu turnati compozitia in tava si bagati-o la cuptor incins ( cca. 180-190 grade Celsius) aproximativ 1 ora.





Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu