sâmbătă, 9 mai 2015

Saleuri sau Saretele

Am preparat aceste saratele pentru ziua tatalui meu si au avut mare succes! :) Sunt foarte usor de preparat, fara prea multe grasimi, perfecte ca o gustare rapida intre ore sau munca.



Timp de pregatire: 01:00.
Numar de portii: depinde de lungimea si latimea lor.
Grad de dificultate: usor.

Ingrediente


  • 2 oua
  • 1 kg faina
  • 1 pachet margarina
  • 2 linguri untura de porc
  • 250 ml lapte
  • 1 drojdie
  • sare

Preparare

  1. Laptele se incalzeste putin , iar apoi se toarna intr-un bol mare, pentru ca vom adauga drojdia in el , iar aceasta trebuie sa creasca.
  2. Dupa ce am adaugat drojdia , introducem sarea, galbenusurile, margarina, untura, iar la final faina.
  3. Lasam amestecul sa creasca aproximativ 30 de minute.
  4. Albusurile se bat.
  5. Aluatul se intinde, se unge cu albusurile, iar apoi se taie cu un pinten ca in pozele de mai jos :


  6. Optional : eu am adaugat si chimen.
  7. Se introduc in cuptor circa 20 de minute, pana se rumenesc, la o temperatura de 200 °C.
Daca incercati reteta, nu uitati sa-mi trimiteti poze pe: miefomicalaburtica@yahoo.com si preparatul vostru va aparea intr-o postare urmatoare.

Pana data viitoare:

Pofta buna!


Un comentariu: