duminică, 25 mai 2014

Paste Carbonara

Stiu ca nu am mai postat de mult, dar revin in forta cu retete care te fac sa-ti lingi degetele!



Timp de pregatire: 01:00 ore.
Numar de portii: 6.
Grad de dificultate: usor.

Ingrediente
  • 5 galbenusuri
  • 500 g paste
  • 500 g bacon 
  • 200 g smantana
  • 400  g parmezan (eu am folosit cascaval)

Preparare
  1. Baconul se caleste. Eu l-am avut gata feliat, dar se poate lua bucata intreaga si taia bucatele mici.

  2. Parmezanul se razuieste marunt sau il puteti gasi gata maruntit.
  3. Intr-un bol se amesteca cele 4 galbenusuri, impreuna cu smantana, iar apoi se adauga jumatate din parmezanul razuit.



  4. Pastele se fierb al dente, iar apoi se scurg printr-o strecuratoare.
  5. Pastele se adauga peste sunculita si se amesteca, incorporandu-se apoi sosul format din galbenusuri, smantana si parmezan.
  6. Se pune la foc mic pana sosul se incheaga.
  7. La sfarsit se pune parmezan peste paste.


Sper ca o sa incercati reteta si daca o faceti, nu uitati sa-i faceti o poza preparatului dumneavoastra si sa-l trimite-ti pe: miefomicalaburtica@yahoo.com cum a facut si una din vizitatoarele blogului:


Pana data viitoare:
Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu